tisdag 27 juni 2017

Livet är rätt chill emellanåt. Ibland bara flyter allt på, och det är då man känner att man lever. Har äntligen kommit in i ledigheten utan att tycka att det är meningslöst med oplanerade dagar. Det är en hel del som känns bra nu. Men jag saknar jobbet, det ska jag inte ljuga om. 

Igår ville jag hinna träffa Nicole för hon åker utomlands idag. Hon är verkligen en pärla, kan inte förstå att vi gick i samma klass i tre år utan att ägna en sekund åt varann. Nu umgås vi jämt, jobbar på samma jobb och pratar om allt. Som bekant så gillar jag okomplicerade relationer och hon är allt utom komplicerad. 👍🏼 efter att vi hängt igår tog jag ett impulsivt ryck och frågade kusin i Nybro om jag fick låna hennes son idag. Han var inte direkt svår att övertala. Åkte dit igårkväll och Idag skolkar vi från fritids och har kvalitetstid. Han stannar upp med jämna mellanrum och påpekar hur kul det är att jag är här och hur mycket han saknat mig. Snutt ❤️ 
Nu inväntar vi att hans mamma ska sluta jobba så att även vi kan ha lite kvalitet innan jag drar och repar i madesjö. Tänker att vi hinner få ner ett par öl innan, det är ju ändå semester ☀️😍

Inga kommentarer: