söndag 27 november 2016

Igår fest - idag död. Vi var 6 pers ifrån gamla klassen här hemma igår, öl och umgås. Asnice, men som vanligt spårade det lite ;) vi skrev musik, text och så kompade panda på gitarr. Framåt natten drog de igång med ett luciatåg i mitt vardagsrum. Undrar vad grannarna tänker... men nu blir de av med mig i en vecka 😏🤘🏻 gårdagen var kul iaf! 

Idag har jag varit lite bakis, men mest trött. Allt har gått i slowmotion. Försökte ta tag i mitt hem innan eftersom tjejerna skulle komma och fira advent. Men allt gick så långsamt. 😴😴 
Var supermysigt att de kom. Vi hade lottat ut vem som skulle ge julklapp till vem, och jag fick av Maja. En Ernst-mugg och servetter! Jag blev sådär löjligt förtjust! Jag älskar mina Ernst-skålar och nu har jag också en kaffemugg!! 👍🏼 så fin! 
Nu har jag försökt packa resväskan. Hatar att packa. Fruktansvärt tråkigt. Och jag vet att jag alltid packar för mycket, vissa saker helt i onödan. Men men. ;) jobb imorgon också, sen åker jag till värmen! 

Inga kommentarer: