lördag 13 augusti 2016

Vädret var gårdagens stora partypooper. Vi beslutade oss i sista sekunden för att dra på oss varsin munkis då vi ändå inte kommer hålla oss snygga i regnet. Vi gick in till stan, mötte upp panda och hennes syster, lyssnade på lite band.. Sen åt vi en langos och köpte godis och gick hem. 😂 #tooldtodrink 
Malin är en av få som jag faktiskt kan ändra planen sådär mitt i utan att det behöver vara negativt. Vi båda kände ändå mer för att gå hem och mysa upp oss i soffan än att ut för sakens skull! Så det slutade med att vi somnade i varsin soffände. ☺️ 😴 

Nu har vi lunchat på Ikea, sprungit i lite affärer osv. Shoppat lite nödvändiga saker som jag behöver, typ schampo, pärmar, pennor och sånt där. Doftljus nu när hösten är på ingång. Nu har hon åkt hem, och jag ska packa ihop mig och åka till kusin. Egentligen såg min plan i huvudet annorlunda ut, jag hade en sak jag velat göra. Men jag har diskuterat med mig själv, med Malin och med Ida och kommit fram till att jag förmodligen hellre ska hålla mig till planen - alltså kusin. Så det ska jag göra. Vi ska dricka bubbel och fira hennes körkort tänker jag. :) 

Inga kommentarer: