tisdag 9 augusti 2016

"Förbered dig på att vara såhär död i en månad framåt. Det tar tid att komma in i allt." 

Igår parkerade jag röven i soffan direkt efter jobbet. Idag hade jag inte tid. Började med tvätt, sen städ, handlade lite, mer tvätt och SEN.. Sen föll jag ner i soffan. Pga as-sliten så stängde jag av inkommande trafik på telefonen. Den gick varm och jag orkade inte. Jag orkade verkligen inte vem det än var. Helt jävla slut! Och nu när jag vet att hemmet reder sig ett par dagar kan jag andas ut lite. Såhär trött kan jag inte vara mer denna veckan, för nu har jag faktiskt planer lite där och där, så då vill jag kunna hålla mig till det :) ✌🏽️ 

Jag har numera en kalender. Som jag använder. I största möjliga mån. Jag KOMMER bli ännu mer tvungen nu när skolan drar igång, jag ska ju för fasen planera, fixa och reda mig själv. Då är det på tiden att jag skärper mig med kalendern! Än så länge skriver jag bara upp jobb och alla planer med tjejerna, men sen får jag lämna utrymme. 🗓📝 

Nu ska jag sova. Som sagt.. Svintrött. 

Inga kommentarer: