söndag 31 juli 2016

Jättemysig helg, men nu behöver jag vara själv ett par timmar innan. Ska städa, tvätta och allt det där.. 

Igår gick vi först en sväng på stan på förmiddagen jag och lillebror. Handlade godis till honom och Vidar, och så fick Antoni välja nånting ifrån marknaden som varit i stan i helgen. Sen åkte vi alla till Nybro till Jennie och Vidar. Grillade och småttingarna badade i poolen, sen Pokémon-promenad. En liten olycka (jag tar på mig det själv eftersom jag sätter en mobiltelefon utan skydd i handen på en 6-åring) då Charlie tappade telefonen i asfalten. Ingen större skada skedd ändå, tänk då på att jag har iPhone ;) han tappade den med baksidan nedåt, men den studsade så att skärmen hamnade i marken. Det enda som hände var att det blev två tunna sprickor/repor över kameralinsen, men kameran fungerar ändå 😎 
Vi hälsade på farmors grav också när vi ändå var i närheten 💕 sen ville Charlie sova hos mig på kvällen, och det fick han. Vi dippade chips och kollade på katten Gustaf. 🐱 

Imorse tog vi en ny Pokémon-runda och sen mötte vi upp pappa. Badade lite och lunchade och nu är jag hemma. Helt slut! Men mysig helg ändå ☺️ 

Inga kommentarer: