måndag 8 februari 2016

Jag har haft en så mysig helg, men igår var jag trött! Levt uppepå både vuxna och barn i två dagar, och hur mysigt det än är så är det skönt att komma hem ;) 

Spenderade gårdagens eftermiddag med att pussla. Skönt för min hjärna! Köpte ett klot-pussel som man bygger på höjden och så fick jag låna ett av Marie som nu tar upp hela mitt köksbord. ;) på kvällen lagade jag bakpotatis med Sofie och Macke, och hade farmenmys. 

Idag gick vi i skolan till 11, och sen 12 har jag suttit oavbrutet i min soffa med en hemuppgift som vi har seminarie på imorgon. Jag satt fan mellan 12 och 18, och jag har aldrig varit fokuserad så länge förut! Inte ens knappt under en hemtenta! Sen tog hunger och trötthet över, och jag gick ut en sväng. Köpte en sub och spenderade massor med tid i telefon med klasskompisar. Inte bara jag som överarbetat denna uppgiften! Eller.. Vi vet inte ens om det är överarbetat eller om det ska vara mer. ;) det märker vi!
 

Inga kommentarer: