måndag 15 februari 2016

Egentligen är människan ganska ytlig, även om man sällan erkänner det. Jag ser ofta (typ alltid) det fina hos folk som jag känner, som kan göra att den människan blir världens finaste! Men människor man ser på stan, eller på tv eller vad som helst - de dömer man. Man gör faktiskt det. Även om man önskar att man inte gjorde det. Jag ska tänka på det i fortsättningen.. 

Djup såhär på kvällskvisten ;) 

Tog en kvällspromme innan, skönt! Jag har ändå varit rätt produktiv idag, suttit på bibblan med den där förbannade uppgiften som ska in imorgon och redovisas på onsdag (vi ska dessutom filmas när vi står där framme), gav upp och gick hem - städade bort vartenda bevis på att det var fest här i helgen, åt mat, pratade med Ida, tog en promenad, tog tag i disken.. Ida och jag hade alla hjärtansdag-mys igår. Vi är verkligen en sort för sig, men vi är roliga! Vi bestämde mat och film, lagade mat ihop fast på varsitt håll, åt och kollade på film! Vad gör man när man inte kan umgås på riktigt varje gång man skulle önska? :) 

nu har jag bäddat ner mig och kollar på dessertmästarna. Jag har ju inte den kanalen längre, så jag har missat vem som vann :) 

Inga kommentarer: