måndag 13 juli 2015

Min syster begär bloggning, medan jag funderar på att ta bort hela skiten. Egentligen är jag en sådan som behöver ventilera mig, men det jag behöver ventilera är sällan något jag vill ta upp offentligt ändå. Syrran kan få höra allt hon orkar lyssna på, helt klart. Men sånt jag vill skriva om är oftast sånt jag inte vill att vem som helst ska kunna ta del av, och då har jag helt enkelt låtit bli att skriva alls. Jag har istället börjat med en ny grej; nämligen : att PRATA. Lite mer, lite närmare, lite oftare. Om sådant jag känner alltså. Men helst vill jag inte släppa kontrollen helt. Så det aktar jag mig för. 

Men om vi inte ska prata känslor kan jag informera damen (syster) att jag haft en världs-dag (som fortsättning på mitt världs-dygn). Träffade Albertsson, Simon och Angelica för sushi och glass (öl för min del) och mys. Jag älskar när Albert är hemma, om så bara för en kvart. Angelica och jag bestämde oss för att vi skulle ha Malin när vi hamnade i samma klass på gymnasiet. Hon verkade svår, och vi såg det som en utmaning. Och vann. ;)
Tack för ikväll. Ni är finast. 

Inga kommentarer: