måndag 29 juni 2015

Idag är en bra dag, jag känner att jag skulle klara av vilket bakslag som helst idag. Förutom att förlora i minigolf. ;) 

Somnade med kläder på igår, kring 20. Skulle bara vila ögonen. Vaknade lite efter 21 av att Ida ringde. Borstade tänder och klädde av mig, bäddade ner mig och somnade igen inom kort. Det är så jag tror att jag fungerar. Jag "tar igen" förlorad sömn när kroppen känner att det tagit stopp. Skönt! 

Var livrädd för att inte komma upp imorse, men det gick bra. Jobba 7-13 (världspass btw), hem och duscha och sådant, och nu in till stan med Sofie. Mat och minigolf. Har saknat henne länge, och vi har massor att prata om. Vi uppdaterar varandra nästan dagligen iof, men ibland behöver jag få se henne, prata lite, umgås lite osv. Mysigt. 

Att cykla till jobbet är bra. Det går fort, och man vaknar till liv. Att cykla hem är jobbigt. Idag hade jag inte direkt dödsångest innan jag skulle gå hem, men jag fasar för det! Men det går bättre och bättre för varje dag. Jag är rätt nöjd över min röv som den är, men blir den inte tight efter denna sommaren så är det något som är fel ;)
 

Inga kommentarer: