tisdag 5 maj 2015

Pissväder! Och jag fick panik imorse av att vi kanske borde åka till skolan i alla fall och sätta oss i bibblan, MEN.. Vi gör det imorgon. Idag var valet inte svårt : plugga eller shoppa. (Känns som att jag inte shoppat på evigheter). Jo jag köpte ett par jeans för nån månad sen, men tror jag tog fel. Jag provade för en gångs skull i affären, men tog ändå fel. Alldeles för höga i midjan för min smak. Så idag gjorde vi stan jag och Sofie. Vi tänkte som sanna studenter "denna månaden köper vi inget busskort så lite får vi handla". Sagt och gjort. Två par jeans, ett par solbrillor och en mascara. Och lunch :) mys. 

Imorgon blir det plugg.


Måste bara visa min söta mamma, hon har gått och blivit så homovänlig den senaste tiden, och igår delade hon denna på Facebook. ;) söta mamma! Hon har bestämt att vi ska gå i paraden under Pride med, hon vill minsann "visa omvärlden hur fint kärlek är oavsett vem man är kär i". Hon sa så. Sen säger hon "jag ska visa alla hur stolt jag är att vara din mamma! Vi målar oss väl i regnbågens alla färger?" 

Ja, mamma. Det gör vi. Du och jag. <3


Inga kommentarer: