måndag 6 april 2015

Nu ska jag snart ta tag i plugget en liiiiiten stund. Vi ska köra all-in både imorgon och på onsdag. Så idag räcker det (egentligen inte) med en stund. Jag är trött efter natten, och tror jag kommer somna inatt. TROR. :) 

Kan va mitt slarv som ställt till det, eller så är det helt enkelt så att jag hade en dålig natt. Det har man ibland. Men jag har varit utan medicin till och från i 2 veckor. Dels för att snåla (inte haft så många kvar och har inte fått tag i doktorn och då har jag prioriterat att ta den i skolan och inte hemma) men dels för att det är "bra" att prova utan emellanåt. Jag har känt stundvis att jag nog klarar mig ett tag utan. Fast NEJ. Eller jo, överlever gör jag ju, men jag BEHÖVER den. Igår tog jag den på morgonen för nu har jag hämtat nya, och det känns som att hela kroppen får ro. På ett sätt som är naturligt, inte alls så att man känner sig trippad. Utan bara att man coolar ner några hekto. Så ja. Den är verksam. Och bra. Och jag förtjänar den.

Kolla lilla Lowis. Granna unge!!

Inga kommentarer: