lördag 11 april 2015

Åååååh!

Åh. Imorse fick jag mail om en lägenhet som matchar exakt vad vi söker! Fast lite mer. :) hyran är betydligt lägre än vad vi kan gå med på, det finns balkong OCH det är hyfsat stora sovrum! Alltså lite bättre än vad vi "kräver". Men sen är det ju många som vill ha lägenhet, så att anmäla intresse är det enda vi kan göra nu. Och vänta. 
Jag funderar på om det är värt att säga upp min nuvarande lägenhet så länge faktiskt, IFALL man får nåt. För det känns jävligt att behöva tacka nej enbart för att datumen är fel och att jag inte har råd med dubbla hyror. Får fundera :) men det känns pirrigt i kroppen. Jag vill verkligen detta nu! Och bara grejen att byta lägenhet. Jag gillar inte den jag bor i nu, och att komma till nånting nytt på alla plan känns spännande. Om det nu blir av. Ny stad, ny lägenhet - allt nytt. Och en ny sambo, ej att förglömma. ;) 

Inga kommentarer: