fredag 13 mars 2015

Nu har kroppen ro.

Senaste veckan har inneburit en aning stress och tusen tankar. Egentligen har jag inte behövt stressa, men jag har inte hunnit ta tag i allt i tid. Tentan skickades in igår, och jag bytte bok i sista sekund. Skrev tentan i sista sekund, och skickade in den i sista sekund. Knappt färdig, men Jag orkade faktiskt inte mer. Satt med det hela dagen igår! 

Sen var det annat på tapeten som fick huvudet att rinna över och tröttheten (som var enorm) passerade och jag somnade vid 3 inatt. Värdelöst. I sista sekund bestämde jag mig för att åka med Yoda till hennes päron i helgen, det här med att KOMMA BORT. Egentligen ville jag inte va borta hela helgen, men jag tror att min kropp behöver det. Vilket känns nu, när jag satt ner röven i soffan och blivit serverad en öl till av "morfar". Kroppen är helt avslappnad och för första gången på en vecka känner jag ro i kroppen. Så himla fint. 

Inga kommentarer: