torsdag 5 mars 2015

Klar för idag.

Den här dagen har inte gått alls som jag planerade. För det första så segade jag innan jag kom igång. Hade lite lite feber, men det lilla märktes eftersom jag var yr så fort jag var igång. 

Gick ner i tvätten vid 14, men insåg att min tvättid var igår. Någon har glömt att byta månad på lappen där nere. Jaha? Och nu? Som tur är var det Malin en trappa upp som hade tvätten, så jag fick tvätta lite på hennes tid. Dammsög. La mig i soffan.. Rastlös. Bara sugen på piggelin. Gick till affären och köpte isglass, och hem igen. La mig igen, försökte komma till ro, men icke. 

Nu har jag både duschat, keratinbehandlat håret, fönat och plattat (man måste det direkt efter behandling), diskat och ätit en glass till. Vikt in all tvätt och satt igång ljudboken som jag ska redovisa nästa vecka. Så nu är jag i fas, men FAN vad det skulle ta tid och energi då!! Febern har sjunkit, så det var nog ingen fara, förutom yrseln. Men jag äter dåligt när jag inte mår bra, så yrseln kan lika gärna bero på det! 

Inga kommentarer: