tisdag 13 januari 2015

Plugg! JA! Ish. ;)

Nu börjar alla resultat och betyg trilla in, och jag (utan att vara "sån") är inte van vid att behöva lägga ner tid på det i efterhand, utan när det är inskickat är det inskickat. Men nu var det faktiskt (och det kunde vi räknat ut) några småsaker från gruppuppgifterna som behövt fixas. Inget blodigt, utan bedömningen på själva arbetena är BRA, ibland mer än bra. Men det behöver trixas på två punkter. Och det är inget konstigt egentligen, det är bara det att jag faktiskt är ovan vid att behöva lägga till grejer i efterhand. Men Jag var inte sämre än att jag slog upp ett glas Lanzarote-bubbel och fixade uppgift 1 av 2. Ska ta tag i den andra sen, eventuellt ha de andra i gruppen på tråden. Jag tog på mig fixeriet själv eftersom jag ändå är hemma och rastlös ;) men nu är till och med jag mätt på plugg. Musik och vin, en stund, pytte. Sen kör vi igen, brudar. ;) 

Det är TVÅ meningar som ska läggas till, men det ska ju såklart vara två pedagogiskt bra meningar. ;) 
Två sekunder efter fick jag mail på ett annat arbete - VG, med så BRA tankar och pedagogiska reflektioner! ;) 
Så är det. 

Inga kommentarer: