fredag 26 december 2014

"Shopping" som bestod av kö i tre affärer, ETT linne rikare och massa pengar inte fattigare. Skönt, tänkte jag. Shoppa kan jag göra en annan dag! Har istället givit min värdefulla tid till Stefan som fortsatt projekt sleeve. De första två timmarna mös jag. Drack kaffe och hade inte ont nånstans. Vid 3-timmarsstrecket börjar frossan. Och smärtan. Vi har ju vart och kladdat på precis hela armen så då började det kännas. Men han sa det med, tre timmar är vad jag brukar klara utan "problem", men sen börjar det krypa i kroppen. Och frysa. Och göra ont. Nu har jag dessutom planen klar på hur resten ska se ut, så den 27/2 smäller vi på det sista. Förhoppningsvis. :) när sleeven är klar är jag klar för ett tag framöver. Skönt det ska bli! 


Skulle egentligen tatuerat in en bild på alla oss i bandet som Samuel ritat men det skulle inte få plats på ett snyggt sätt. Så vi gjorde ett plektrum i bandets ära. M står för menarche. :) och jag fick rita m:et. 

Inga kommentarer: