fredag 19 december 2014

Jag har samlat mig lite. Skönt. Men det gör fan ont i kroppen. Tänkte att det kanske var jag som var mes, eller att jag tar ut gråten på det här fast att jag kanske samlat gråten till nånting annat? (Jag är ju skitdålig på sådant). Men nej. Jag har pratat med tre i klassen ikväll. Alla tre hade vart ledsna. Sjukt töntigt, kan tyckas, men förstå då hur fint vi haft det! 

Och jag ÄR glad att jag satte gitarren. Särskilt eftersom vi på vår lilla after-school igår mailade magistern och drygade oss, informerade att vi skapat en ny öl-lek i hans ära. Stadig konversation, varpå jag avslutade med att säga "ses imorgon, då ska jag KÖTTA barré!" 

Imorgon ska jag bara låtsas att det är en vanlig ledig fredag, som vilken Växjö-fredag som helst. Sen ska jag träffa Susanne, besöka mitt gamla jobb och fira jul hos Yoda. Min älskade Yoda. 

Inga kommentarer: