söndag 28 december 2014

Hatar ju när planer ställs in, det kan jag inte hjälpa. Nu har vi planerat att röva bort Yoda idag för att fira att hon fyllt år. Fira henne ordentligt med mys, spa och sådant. Men så går inte allt enligt planen. Jag har alltid plan b men inte idag. ;) fick avslöja allt för Yoda själv, och hon hade plan b. Vi blir färre som är med idag och det är sånt som händer, men det ska ändå bli kul. Har inte firat henne riktigt och jag vill verkligen göra det. Så det får bli ett firande idag och ett annat en annan dag. :) 

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning, sen ska jag till telenor och öka min surf. Den tar slut ibland, trots att jag aldrig streamar filmer eller använder nätet til nåt större än just mobil. Men jag är ALLTID mer eller mindre uppkopplad. Det är väl det. :) 

Inga kommentarer: