fredag 12 december 2014

Bara för att det är fredag och jag är ledig så är jag helt slut. Helt jävla slut. 

Vaknade, skulle till pullsson och äts frukost men penny hade spytt så jag avstod. Promenerade till Willys, handlade frukost, åt frukost och bäddade ner mig till musikhjälpen. Orkar knappt resa mig ur soffan. Men nu måste jag. 

Ska ta tag i lite städ nu. Så slipper jag det imorgon. Och sedan handla öl och mat till imorgon, för då kommer några klasskompisar hit. Utgång och mys. Längtar. 
Gör jag allt sådant idag så kan jag plugga på morgonen imorgon istället OCH följa med brudarna på glögg-mys ikväll. Ibland får man pussla för att få ihop tiden, men det känns viktigast att allt är klart tills brudarna kommer imorgon. Inte varje dag man har möjlighet att hänga med Kalmar-tjejerna under en helg. Blir jubåde lördags-mys och söndags-mys. Fint!
 

Inga kommentarer: