lördag 15 november 2014

Semester!

En vecka på Lanzarote var typ för lite. Jag brukar längta hem. Men icke. 

Jag skäms nästan för den lyxen. Snacka om att man får var man betalar för! Hotellet går inte att kalla hotell, det var en stor jävla anläggning där vi fick skjuts (?!) från receptionen upp till vårt rum för det var "för långt att gå". ;) ni hör ju. 
Sjukt fina restauranger som ingick, med väldigt bra mat och bra service, bubbel till frukost och enormt fint område med många olika pooler och barer. ;) här har jag trivts som fisken i vattnet. Och lite färg på skinnet har jag fått med. 

Jag har nästan saknat lite folk, mest de i skolan. Längtar efter skolan. Inte till det jag behöver ta igen, men jag längtar efter DOM. Dom är så fina. Har köpt armband till dom allihop, de i mitt band alltså ;) 

Alla mina kids är underbara, men jag måste ge Alfred ett litet moment här. Den ungen är så jävla rolig att jag dör emellanåt. Kommentarer som får varje människa att skratta ihjäl sig. Exempel kan va "kan du ta fram Sofie på Facebook så jag får titta lite? Hon är så söt, hon är top noch". 
Han blev även förälskad i en av show-tjejerna som hette Silvia och då kunde det låta såhär "jag vill sitta i hennes knä.. På en sten. Så ska hon hålla i mig. Kan du leta fram henne på Facebook? Snälla?" Bedårande. 

Inga kommentarer: