söndag 19 oktober 2014

Lite bättre.

Lite bättre. Lite mer liv i mig, fast lite mer trött. Bion var bra, spännande. En timme ungefär. Sen insåg jag att jag aldrig (tror jag) sett en sådan psyksjuk film förut. Inte på länge i alla fall! 

Kom hem till ett tok-städat hem. Varenda centimeter är städad, hon har verkligen gnott lister, röjt undan ALLT som låg framme och tog plats, det skiner verkligen. Blev tacksam, milt uttryckt. Kändes som att en liten sten föll. Jag behöver varenda timme kommande vecka, till att bli klar med skolprojekt, och jag kommer få ta allt dag för dag. Jag måste sakta ner och lära mig att jag inte alltid måste prestera 200% när jag är kapabel till hälften. 
Jag ska göra mitt bästa. Går det inte så får jag försöka ännu hårdare. Jag måste tänka så. Annars går jag sönder. 

Inga kommentarer: