fredag 26 september 2014

Vart hos frisören och det var ta mig fan så skönt att jag fick anstränga mig från att inte stöna. Det är ett problem jag har. Agnes påpekar detta jämt. Vid beröring låter jag, och jag tänker inte på det, men Agnes skäms i offentliga sammanhang ;) I alla fall - det var skönt. Behandlades med keratin och frisören trodde absolut att mitt hår ska växa till sig om jag sköter detta nu, och låter bli att tvätta varenda dag. Ska försöka. :) köpte monster-schampot med! Mitt hår känns som på en bebis nu, hur skönt som helst! Hoppas på detta nu!

Bytte klänningen jag köpte häromdagen. Den satt väldigt tight och även om jag hade kläder på mig under kände jag direkt att det är en klänning jag inte kommer trivas i, även om jag tar en storlek större. Den var snygg, men alls inte bekväm. Hittade däremot en långklänning med luva som jag slog till på istället! ;) trodde aldrig att jag skulle bli en långklänning-tjej men jag älskar det! Köpte glas till min telefon, vill inte riskera att ta sönder denna. Den är awesome och jag gillar den verkligen! Trodde jag ju aldrig heller, men nu är jag iPhone-såld. Fullständigt. Jag beklagar. ;)

Ringt massa samtal och donat, handlat öl och sådant, och nu ska jag hålla lite fredags-ledigt-mys med Yoda.

Inga kommentarer: