söndag 7 september 2014

Väntar med spänning på att få se ett resultat av mitt och Hampus lilla prank på morsan ;)
Vi fick en ide och gjorde action av det!

Man kan lägga till förkortningar i en iPhone. Vi har lagt till och bytt ut ord i mammas telefon så att hon inte kommer kunna skriva en status eller ett sms som handlar om Maximus eller Håkan utan att det blir jävligt fel ;) än så länge har vi inte hört något men det ska bli intressant att se när hon inser att telefonen fått tuppjuck! ;)

Att ha kontinuerliga kramper i livmodern gör att man blir svintrött, och det är vad jag är nu. Ser nästan suddigt, så trött. Vilket är BRA, för imorgon ska jag äntligen upp och iväg till skolan! Vi ska bland annat ha gitarr imorgon, och även om helgen enbart givit mig små korta stunder med gitarren så är det bättre än inget! :) inser mer och mer hur mycket all handlar om teknik, och jag inser mer och mer hur många av mina absoluta favoritlåtar enbart innehåller ett fåtal ackord, vilket gör att de är lätta att spela! Kruxet är bara att lära sig hur man ska spela och vart man ska pausa osv. Jag kan snart det här.
Det låter som att jag skulle vara svinbra, men det menar jag inte. Det jag menar är att om jag kan lära mig SÅHÄR mycket alldeles själv - undrar då hur mycket jag kommer utvecklas av folk som KAN!

Inga kommentarer: