måndag 1 september 2014

Sån mupp, men JAG känner typ pirr i magen över Yodas första skoldag i nya klassen idag! ;) eller så är det mitt egna pirr över att börja ny termin i "ny klass" i ny stad imorgon! Har inte känt mig pirrig innan, och jag kommer sakna resten av klassen som en tok! Men det är ett halvår vi pratar om, det går snabbt till jul. Och jag har ju fyra stycken från min klass som jag är trygg med, resten hörs vi ju av med :)

Ganska spännande; vår tjejtrio från Karlskrona fann varann ganska snabbt (vi är ett större gäng, men jag tänker Karlskrona nu) och ändå är vi så olika. Ingen av oss tre läser samma inriktning! Jag läser musik, den ena läser bild och den tredje idrott. ;) tänk vilken guldtrio när vi kommer ut klara sen!

Köpte busskortet innan. 2100kr. Dyrare än gitarren. Fatta då hur glad jag är att jag köpte gitarren! ;) jaja. Det ska kännas att man är student!
Min lilla plan (belöningssystemet) om den där andra grejen väger tyngre och tyngre. Jag vill, och jag är nästan säker på att jag kommer göra det. Ska kolla lite praktiska grejer först, men annars så belönar jag mig själv lite till.

Inga kommentarer: