tisdag 16 september 2014

Hoppsan, jag glömmer liksom bort att fylla i min sovdagbok titt som tätt! Under 4 veckor ska jag göra anteckningar över hur jag sover, och det i sig är både svårt och tråkigt - förmodligen därför jag är så bra på att glömma bort det. Men jag kan säga såhär : med denna hostan, och denna tröga andning.. Så borde sömnen vart betydligt mer ojämn. Men jag har bullat upp kuddar så att jag sittligger, och så drar jag täcket ända upp och somnar efter det värsta hostet! Och det är fan täckets förtjänst, det måste det vara!
Jag älskar mitt täcke även om det skulle visa sig vara helt ineffektivt. För MIG känns det bra, och jag somnar skönt. Har nätter där det är få timmar, och nätter där jag vaknar, men så år det alltid. I det stora hela, om man skulle kunna mäta min sömn ordentligt - då är jag övertygad om att det har gjort verkan!

Inga kommentarer: