onsdag 10 september 2014

Firat syrran och sen bara slappat framför tv:n. Jag känner mig inte förkyld i övrigt men jag känner mig febrig och hostig är jag som fan. Sittligger och sover och igår somnade jag därmed asgött! Samma nu, jag är så trött att jag skelar (troligtvis för att jag inte tagit Lill-dosen idag heller eftersom de missat att skriva ut min medicin). Kommer somna omedelbart tror jag.

Nu är medicinförrådet påfyllt igen och jag kan återgå till den dagliga dosen. Funderar på att minska Lill-dosen på eget bevåg och skjuta till Ritalin de gånger jag behöver. Att prova bara. För såhär trött som jag är nu är ett måste för att jag ska somna. Det handlar såklart inte enbart om medicin, antagligen är det hela grejen att gå upp kräk-tidigt igen, ha grejer att hålla koll på, köra slut på energin både fysiskt och psykiskt. Kan handla om mycket. Men det skönt samtidigt att känna sig så trött att man inte kan stå emot. Får klura på om jag kan mixtra själv med doseringen.

Nu hoppas jag hostan ska låta mig få sova inatt igen. Jag är hes. Men det är okej.

Inga kommentarer: