söndag 10 augusti 2014

Skippade joggingbyxor ;)

Dagen har gått bra, och fort! Vi har haft jättekul, och morgonen ska jag spendera med att kramas med alla. Jag trivs verkligen här.

Inatt kryper jag ner och jobbar mitt sista schemalagda dygnspass. Lika sorgligt som det är skönt.
Jag kommer att få två, nästan tre veckors ledighet nu. Det kommer sitta som en smäck! Samtidigt som jag inte vill..

Jag har återigen fått väldigt smärta i axeln, upp i nacken. Så ledighet/vila/träna lite kanske/sömn kanske inte skulle skada där heller.

Plus att jag längtar till skolan. Det enda jag inte längtar till är att jag inte får gå med hela klassen, eftersom vi denna terminen ska läsa vårt ämne. Jag kommer endast träffa fyra andra i klassen, i Växjö. Men det lär bli kul! Det är NU det börjar. Nu börjar min utbildning till ämneslärare, trots att jag inte valt det (det kommer på köpet som fritidslärare nu för tiden), och jag har valt det som får mig att fungera : musik. Det ska bli svinigt kul!

Inga kommentarer: