fredag 8 augusti 2014

Planerat klart för min arm, förklarat min tanke till Stefan, och det känns vattentätt. ;) vi kör. På tisdag kör vi.
Jag får in lite mer musik på armen, vilket jag egentligen velat hela tiden! Nu ska vi bara få ihop allt till ett.

Så. Vad gör man när man frågar sin snart treåriga unge vad han önskar sig i present och svaret blir "en kiss-skiva." LP, då. Haha, unge! Jag blir både glad, stolt och bekymrad (jag tänker mer på HUR ska det här sluta?). Plockade ner en av mina kiss-plattor, svepte in, köpte armband - vilket han också sa att han ville ha, och han blev jätteglad! Undrar om han ens vet att man kan spela musik på skivorna. Ska köpa både honom och mig en vinylspelare. Det här bör ju både uppmuntras och utvecklas.

Inatt ska jag INTE stoppa i mig sömnhjälp. Gjorde det igår, och det är skönt. Skönt som fan att inte veta vart man har röven när klockan ringer på morgonen, men svinigt jobbigt att knappt kunna gå, stå eller prata dagen efter. Så illa är det inte, men det tar värre än en bakfylla.
Imorgon ska jag jobba. Då behöver jag vara alert!

Inga kommentarer: