torsdag 28 augusti 2014

Fan, vilket känslomonster jag kan vara ibland. Sitter på bussen och känner att jag skulle kunna börja gråta när som helst.

Vart hos Angelica. Gosat med pixie och penny.
1: nyfödda bebisar får ju varje normal människa att bli vek och full av känslor. Man ska liksom lära känna detta lilla barn, alldeles från början. Jag tycker inte att det finns mycket som slår doften av en bebis.
2: storasyster sprang ut i hallen, sträckte ut armarna och kelade konstant. Hon har verkligen vunnit mitt hjärta för längesen.
3: jag tjatade till mig att få se bild och film från förlossningen. När jag satt där och tittade fick jag lämna över telefonen för jag kunde inte se mer. SÅ känslig är jag idag. Började lipa. Gick på toa för att kissa och penny följde efter, och fortsatte kramas.
Usch, jag blir så stolt över människan som klämde ut ungen att jag tappar ord, och istället kommer bölet. Alla vet hur det går till, alla har sett det förr. Men det blir liksom så stort, varenda gång.
Jävlar. Jag är stolt. Så jävla stolt!

Inga kommentarer: