lördag 9 augusti 2014

Bra drag idag, trots att jag börjar känna lukten av outvecklad förkylning igen! Jag har fått så fina ord till mig idag på jobbet, nedskrivet på ett papper.
Att jobba med människor ger så mycket känslomässigt tillbaka. Och det är fint.

Imorgon jobbar jag dygnet. För sista gången på mitt vikariat. Men jag hoppas det blir fler gånger!
Jag har så mycket skoj planerat för imorgon. Jag vet exakt vilka rätter jag ska laga, och eventuellt vad jag ska slänga ihop för "tårta", på de boendes önskemål. Och så ska jag ställa till med pysselverkstad. Inombords hoppas jag innerligt på skitväder imorgon. Då myser vi ännu mer.

Jag ska somna gott. Pigg-boll i handen, vetekudde laddad ifall livmodern krampar såhär dags, och nykliad på ryggen av Malin. Inatt är första natten på länge som jag känner ända in i skelettet att jag KOMMER somna som en unge.

Inga kommentarer: