tisdag 29 juli 2014

Vaknade imorse av näsblod. Lika trevligt som alltid, när det väl händer. Förr, när jag var barn, så blödde jag nästan varje dag. Numer är det inte alls så. Men, jag fick stiga upp, luta mig över handfatet och låta det komma. Sen fick jag stoppa upp en tampong i näsan och gå och lägga mig igen. :)
Sånt är livet!

Idag känner jag mig lite mer livfull, och även om jag är trött så känner jag mig på ganska bra humör.
Alla har svackor, jag vet det. Det jag tycker är besvärligt är när jag inte kan sätta fingret på vad mina svackor beror på, även om jag långt inne har en liten aning.

Och jag vet även att svackorna är tillfälliga, och att de går över. Som nu. Två dåliga dagar, helt enkelt - och idag är en bra dag. Har mycket att vara både glad och tacksam över, och det finns mycket jag har att se fram emot. Det gäller att inte glömma det.
Denna veckan ser jag fram emot både mys med Sofie, grillkväll hos Mimmi och bröllop.

Inga kommentarer: