söndag 27 juli 2014

När jag är trött och (förmodligen) hormonell och orolig i kroppen så har jag lätt för att bli ledsen. Så var det idag.

Tok-shoppade i Kalmar. Allt blev bättre. Allt.
Sen i bilen hem blev jag fundersam igen, och trött. Jag försöker att skaka av mig sådant som inte rör mig egentligen, och lägga energi och fokus på mig själv. Jag ska ägna mig själv både tid och utrymme, hur töntigt det än låter. Jag ska göra sånt som jag blir glad av, sånt som jag behöver i allt det trötta gnälliga.

Har gått och fått för mig att jag vill ha en bombarjacka ett tag. Idag hittade jag den på JC. 600kr. Gick vidare. Fann en ännu snyggare på carlings för halva priset! 300kr :) nöjd tjej. Det var EN av mycket jag handlade idag.
Köpte nya påslakan och underlakan till och med. Med skelett på.

Inga kommentarer: