onsdag 9 juli 2014

Igår hade jag en världs-dag! Skulle passa Yodas och Mårtens kids, och eftersom jag och brudarna bestämt date hos Marie med sol och bad så tog jag med barnen dit. Det kryllade av barn på trädgården, alla skrek och skrattade, blöjor låg överallt och vi alla hade jättemysigt! Efter det följde jag med Yoda hem. Drack lite öl och satt ute på altanen halva natten.

Idag har vi stekt och badat i poolen. När jag kom hem tog jag tag i tvätt och städ. Nyduschad var jag när jag startade men funderar på om jag behöver kyla ner mig igen. Hela jag är klibbig. Men jag älskar vädret!

Nu ska jag fortsätta pyssla med quiz och annat smått till bröllopet på lördag. Med Dregens pod i lurarna. Hittar man bara en bra pod eller ett bra sommarprat så kan man använda det i terapeutiskt syfte. Nu ska vi se vad dregen bjuder på. (Jag älskar inte honom i allt, men jag älskar precis ALLT i hans utseende).

Inga kommentarer: