onsdag 30 juli 2014

Fortfarande lika klibbigt att existera, trots åska inatt. Trodde ju liksom att luften skulle rensas lite. Bööh! Helt meningslöst att platta håret för det är lockigt undertill efter bara ett par minuter. Ikväll ska jag färga både hår och ögonfransar.

Ligger ute på en filt och letar tatueringar. Jag har tid den 12/8 för fortsättning på min sleeve. Och Stefan ville att jag skulle vara relativt förberedd så att vi hinner med så mycket som möjligt. Jag är så kluven. Farmors namn ska få ha sin plats, och den ska inte förstöras genom att kladda dit grejer för nära. Då mister hon sin space. Däremot funderar jag på att sätta dit "tappade" blomblad i närheten av henne, så att färgen sträcker sig ut över hela armen. Och så har jag funderingar på "die die my darlning"-loggan mitt i allt, med misfits. Och fler rosor. Får se. Har ju lite tid på mig :) men jag vill vara säker nu eftersom detta förhoppningsvis är näst sista gången vi arbetar på vänster arm. Jag är exalterad. Vill bara ha den klar.

Inga kommentarer: