söndag 20 juli 2014

Att dricka öl som om det inte fanns någon morgondag när det ABSOLUT finns en morgondag som dessutom innefattar jobb.
Så jävla dålig ide. Jag trodde inte att jag skulle ta i så hårt med ölen, för nånstans hoppas jag ju att jag kan hejda mig om jag vill. Men jag har svårt för det.

Drack öl. Spydde som en gris. Fortsatte dricka öl. Hade askul. Undvek drama. Gick när rockbaren stängde.

Idag : vaknade av alarmet. Duschade. Gick och la mig igen. Somnade. Vaknade igen. Upp och hoppa. Jag kan fan knappt böja mig ner, har ont i varenda liten del av min kropp och jag blir snurrig när jag reser mig.

Men nu är jag på väg till jobbet. Pallade inte cykla idag, av förklarliga skäl. När jag slutar ikväll ska jag och Sofie bada i havet och prata om allt i våra huven. Jag längtar dit.

Inga kommentarer: