fredag 13 juni 2014

Alltså. Detta är sjukt. Tentan som jag hade sån ångest över, den som det tog mig ett helt dygn innan jag ens kunde skriva EN mening.. Den jag trodde jag skulle få göra om. Idag kom beskedet. JAG FICK FUCKING VG! VG!!! De andra två tentorna vi hade sista veckan fick jag G på, men man kunde heller inte få mer på dom ;)

Jag började gråta. Allt bara släppte och det sjönk in på riktigt att jag nu är KLAR med mitt första år på högskolan! Och jag klarade mitt första år utan en endaste komplettering, inte en endaste omtenta. DEN känslan! Jag kan knappt beskriva det. Så skönt! Det känns som att jag är FRI ett tag nu, på riktigt fri.

Fixat mig ett sommarvikariat har jag gjort med, jag börjar på måndag. Bra betalt och mycket knepiga arbetstider, vilket gör att jag därmed även har mycket lediga dagar då jag ibland jobbar natt.
Allt bara löser sig, och jag bevisar gång på gång för mig själv att jag KAN, jag är duktig!

Jag är lika stolt över mig själv som mina föräldrar, och det är tillåtet, särskilt om man tänker på vilken karusell det senaste året har inneburit för mig.
Jag är stolt.

Inga kommentarer: