torsdag 22 maj 2014

Kanske att det bara löser sig, helt enkelt. Det hade ju vart fantastiskt!

Idag har vi haft seminarie. På stranden. Halvdant, flummigt och svinbra.

Sen tog jag och mallan tag i tvätt och städ, och efter det tog vi årets första dopp och en liten sol-paus. Jag fick upplysa två små 10-åriga grabbar att samtyckeslagen även gäller på djur som inte vill bli jagade av stenkastare. Jag sa att de blir rädda. "Vi kastade inte PÅ änderna.. Vi skrämmer dom inte."
Fast jo. Sluta. De KAN inte säga nej, så jag gör det åt dom. #moral ;)

Hem - bli "tvingad" av kusin att sitta i kvällssolen och dricka öl med kollektivet. Jag blev så ledsen. ;) sen! Sen försökte jag ta tag i plugget igen. Gick halvt. Tittade klart på orange så att vi är laddade till säsong 2, och NU tog jag tag i plugget igen.

Resten får vi ta på bussen, om jag orkar. Eller får jag helt enkelt hoppas på att jag klarar det, som så många gånger förr. Jag ÄR förberedd, jag har bara inte förberett mig på ALLA de sätt de säger att man ska. Men jag har bara ork till hälften nu. Vill bara ha Sweden rock och tre dagar av ren kärlek, öl, musik och ledighet och OTILLGÄNGLIGHET. Tro det eller ej.

Inga kommentarer: