lördag 19 april 2014

Vi hann alls inte klart, och först sved det lite i hjärtat. Nu försöker jag mer tänka att den är under progress och att det kanske är bra att ta lite i taget. Så att plånkan hänger med. :)
För övrigt har det gått bra, den gjorde inte ont och det blev snyggt as fuck.
Inte nog med att rosorna ska få färg (en svart, en lila och en blå) så ska den oplanerade fjärilen ha färg, det ska dit konturlösa färgade stjärnor i bakgrunden och slutligen (kom vi på idag) så ska det dit noter med. All the way.

Får jag ingen återbuds-tid så är det dags igen i juni. Helt okej ändå. Och då kommer jag bli klar ner till halva armen i alla fall :) händerna kommer jag nog vänta med oavsett.
Åh det känns bra!!

Vart hos mamma en stund, pappa och syskonen är hemma. Så mysigt. Maximus PRATAR helt galet nu! När han hörde mig i hallen skrek han "åh nu kommer motteeeee!"

Nu ska jag hem till hyena och slänga oss i soffan med pommes och film. Sleepover.

Inga kommentarer: