tisdag 15 april 2014

Stannade minsann hemma idag. Vi hade bara upprop och en föreläsning och jag var inte ensam om att välja att vara hemma.
Haft ont som fan i halsen och suttat i mig 2 piggelin. Jag som skulle banta från idag. Men men.
Har nog lite feber med, men imorgon ska jag nog pallra mig till skolan ändå.

Legat i soffan och kollat på Harry Potter. Har tänkt länge att jag ska försöka se det roliga i dom filmerna, och jag försöker verkligen. Första gick bra, då tittade jag ensam och tyckte till och med att den var spännande. Andra gick sådär - då var jag inte ensam utan så ofokuserad man bara kan bli.
Idag tog jag tredje. Somnade tre gånger, spolade tillbaka en gång, orkade inte spola tillbaka igen och somnade. Igen. De ÄR spännande, men jag ser inte riktigt "det där" i de filmerna.
Plus att jag är upptagen i huvet och då har jag svårt att fokusera.

Nu ligger jag och lyssnar på regnet. La precis ifrån mig gitarren. Gillar detta vädret, särskilt när man är inomhus.

Inga kommentarer: