måndag 28 april 2014

Fixade dagen, med värktabletter i fickan. Så skönt!
Och skönt att vara tillbaka på min praktik. Fan, vad jag är vemodig. Jag älskar fritids, jag vill vara där varje dag! Samtidigt som jag saknar mina klasskompisar hela tiden!
Vad ska jag göra den dagen skolan är slut för alltid? Gråta, givetvis. Och arbeta, givetvis. Men min klass.. Svårslaget.

Malin hade med menstruella besvär idag, så först vart det lite trött och pipigt från oss båda. Jobbat länge, haft ont i magen båda två, handla.. Hon var sugen på middag men jag (konstigt nog eftersom jag har mf) var inte sugen på nånting annat än att koka mig en kronärtskocka. Så det fick det bli.
Så fort vi kommit hem så bara rann allt av oss och vi blev på bra humör.
Jag är tacksam att jag bor med henne. Ibland (typ imorse när hon inte vaknar av sina alarm) vill jag slå henne i ansiktet, men oftast är det fint här hemma.

Känslan av att vara FRI är fantastisk. Fri men ändå ha ett popcorn att komma hem till, prata ut med, fjanta med, kramas med.
Jag trivs så jävla bra med det.

Inga kommentarer: