söndag 16 mars 2014

Haft sån ångest för mitt skolarbete som ska in ikväll. Har verkligen försökt ta mig an det i helgen men jag har inte vart fokuserad. Satte igång så fort jag hoppat på bussen och blev typ klar efter 2,5 timme ish. Datorn dog så jag hoppas jag hann spara innan ;) hade vart min vanliga flyt annars.

Har mått så jävla illa med att jag inte kunnat äta förrän nu. En Yoggi och ett knäckebröd. Tog ett chill-pill och känner att jag faktiskt "har råd" att vila lite nu den sista biten av bussresan.

När jag kommer hem ska jag krama min sambo. I tjugo minuter. :) <3 Vi har inte setts på 9 dagar. Hon drog till gran canaria och precis innan hon skulle komma hem drog jag till hennes kusin.

Ikväll ska jag bädda ut soffan. Jag vill inte sova ensam idag, och eventuellt ett par dagar framöver.

Inga kommentarer: