lördag 22 februari 2014

Jodå - på tåget dit upptäckte jag att jag jade trosorna ut-och-in. Väl i Malmö tog jag en stadstur medan Stina låg under nålen och blev då haffad av en Vince som ville ha mitt telefonnummer för han "gillar min stil".
Man kan tro att jag är en sån som blir uttråkad av att sitta 6 timmar på en stol och glo. Icke, när de spelar ENBART distillers, misfits och rancid. Stina var impad att jag var lugn. Jag gav henne knepet ; behöver du mig nån gång lugn så är det sånt här som funkar.

Trötta och slöa på tåget hem skrämde vi iväg de resenärer som tyckte att de satt för nära.
Nu en öl och sova. Typ. Trött som ett as, men löjligt nöjd att jag tog befälet att visa vägen till stationen. Jag fattar att det känns otryggt med tanke på Köpenhamn sist - jag HAR inget lokalsinne. Men idag. Idag visade jag att jag KAN. ;)

Inga kommentarer: