onsdag 26 februari 2014

Egentligen är det dumt att jag låtit mig själv vara en pussy redan från början. Jag sätter alltid hårt mot hårt, EGENTLIGEN. Jag är inte typen som viker mig i onödan. Observera : i ONÖDAN. ;)

Böööh. Har legat i soffan hela jävla dagen typ. Tvättat och diskat och dammsugit också, men annars bara legat. Har typ lite ont i kroppen, är eventuellt lite febrig men inget värre än jag klarar av. Är trött bara och känner mig lite feber-öm i kroppen.
Imorgon är det jag som ringer tandläkaren. Har en känsla av att detta kommer kosta mig allt jag äger. Tappade ju en lagning för några veckor sen, utan att ens märka det. Har därmed ett ganska stort (och spetsigt) hål emellan två tänder. Nu är det ännu mer vasst och ömmar när jag biter ihop, så jag måste kolla det. Mitt dumma jag tänkte ju att jag kunde gå såhär ett tag - palla lägga pengar på tandläkaren liksom.

Inga kommentarer: