söndag 16 februari 2014

Det mesta i mitt huvud går att vrida och vända på, och ibland är det bra.
Att sopa lite grus under mattan, så länge jag själv är den som gör det.

Funderar på att köpa min Sweden rock-biljett i denna veckan. Eller väntar jag. Fast jag KAN nu om jag vill.

Imorgon tattar jag mig. Sjukt kul, och jag är sjukt pepp! Hade antagligen velat yla som en jävla hyena men jag är ändå rätt tystlåten när det kommer till smärta. Faktiskt både utvärtes och invärtes. Som nu, till exempel : jag har lyckats ta sönder en kindtand (?!), vet inte när eller hur. Märkte det igår morse, att jag har ett stort hål emellan två tänder. En lagning typ, som har krossats. Det borde göra ont, och stundvis dunkar det lite. Men jag piper inte. För SÅ ont gör det inte. Jag klarar det, liksom.

Och på tal om tatuering.. Köpte ju ett gäng gnuggisar häromdagen och gjorde mina händer prydliga med diverse olika motiv. Alltså, jag älskar hand-pynt! Det får bli nästa projekt, tror jag. Det ihop med en sleeve. Det är så fint med färg på just händerna!

Inga kommentarer: