torsdag 30 januari 2014

Är så vidrigt trött nu igen och har redan krypit ned. Är ledig imorgon, på riktigt ledig - inga läxor, ingenting.
Ska sova. Spela gitarr. Kolla på film om hur man lär sig att "plocka" ackord. Nu avancerar jag! ;) jag spelar faktiskt hela låtar nu, och när fingrarna INTE är hårda och ömma så låter det bra. Men nu vill jag lära mig picking - och det ska jag! Satsar på att kunna skippa extra gitarr-kurs i höst utöver min valbara musik-inriktning. Det bör räcka med den, om jag fortsätter lära mig själv i denna takten. För övrigt behöver jag nog aldrig nånsin nån så länge jag har gitarren. Vilken jävla vän, alltså!
Den ger mig nöje timmavis och den är snyggare än de flesta människor. Kan man bara tre ackord så kan man slå ihjäl flera timmar.

Och min "vattentäta" plan? Jag kommer inte ens ihåg vad planen var. Så så viktigt var det! Dyker det upp så skriver jag ner det, för uttrycker jag mig med snilleblixt så ÄR det en snilleblixt och såna (när de kommer från mig) är ej att förkasta.

Helg. Åh. Helg!
Snilleblixten kan ha rört helgen nu när jag tänker efter :)

Inga kommentarer: