söndag 1 december 2013

Igår i Danmark hittade vi en honungs-öl som vi blev väldigt intresserade av att prova och att hitta just den affären på slutet blev en härlig resa. Jag skulle "visa vägen" och vad dessa tjejerna inte vet (nu vet dom) är att jag besitter inget lokalsinne över huvudtaget! Inget ölsinne heller för den delen. Fast jag brukar kunna lukta mig till öl. I alla fall : vi spenderade 40 minuter att leta efter affären och till slut skällde de på mig och sa att jag inte har nån koll. Det hade jag inte heller med tanke på att öl-affären låg PRECIS där vi stod från början men jag trodde vi skulle åt andra hållet ;)
Med andra ord - vi hittade till slut. Jag kom alltså hem från Köpenhamn med 4 öl och en klubba till Malin. Tavlan på bilden tyckte Stina att jag skulle köpa men jag tyckte det var onödigt. Jag älskar öl men nån måtta får det va!

Vad som slog mig för 10 minuter sen är att det för fan är första advent och jag har inte ens koll på det! Jag orkar inte heller, jag kan fira andra advent, och tredje, men jag pallar inte med nåt märkvärdigt idag.
Mina ögon är tunga och jag är trött.

Inga kommentarer: