lördag 28 december 2013

Ibland kommer det en tanke om att jag borde tänka annorlunda/göra annorlunda. Fast jag slås direkt av känslan av att förr eller senare hade jag behövt tänka såhär ändå. Antingen nu eller sen, och nu känns bättre på många sätt. Hade kunnat gjort det annorlunda däremot, men det är inte enbart jag som ska tänka så.
Nae, jag kör på denna känslan. Ett tag i alla fall. Resten får sköta sig självt.

Vart på hockey med hela familjen Tykon. Sen lite Jessie-mys. :) i förmiddags hade vi även lite mys hos Marie alla tjejerna. Finaste tjejerna i världen. Och de små, söta, goda töserna.. Hur förklarar man för dom hur mycket jag älskar dom? Att säga det rakt ut fattar de ju inte, men jag pussar dom konstant! Jag säger det till dom med, en vacker dag fattar de väl ;)

Ikväll ska jag sova så tidigt som möjligt! Tänkte plugga halva dagen imorgon, om det går. Vet ju knappt vad uppgifterna går ut på, det ska jag styra upp imorgon ;)

Inga kommentarer: