söndag 8 december 2013

Ehum. Jag överlevde både förfest, fest och efterfest. Efterfest har jag inte sysslat med på säkert 10 år, haha. Jag och ett gäng främmande människor, lite öl och lite slött i soffan sådär skönt, och så somnar man när man anser att partyt är över.
Ute skötte jag mig med, jag rörde inte spriten utan nöjde mig med öl, vilket jag faktiskt är glad för. Jag vill inte bli arg och bråka, särskilt inte med dom jag tycker om. Känns onödigt!
Jag slarvade inte bort nånting heller, vad jag vet. Eller jo, min jacka men alla vet vem den tillhör så två gånger hittade jag den på golvet på rockbaren och två gånger kom nån främling fram med den till mig. ;) massa roligt folk ute och just på ställen som rockbaren har jag sällan tråkigt.

Det är fint att jag och Elina alltid lyckas pricka in våra utekvällar samtidigt, ingen av oss är ute särskilt ofta. Och Elina är en sån som lärde mig allt hon kunde under min ungdom och igår fick vi återuppta massa gamla knep och trix. ;) hon kan, den tjejen! Jag är nästan lite impad på hur väl hon vet om vissa beteenden och hur man ska göra i vissa lägen. Fina Elina. Så känner man att man saknat henne.

Idag är jag slö. Och trött. Och illamående. Men jag ska nog ta mig igenom det med.

Inga kommentarer: