fredag 15 november 2013

När impulsiviteten flyger på som en käftsmäll! ;) idag bokade jag och två av mina klasskompisar in oss på julmarknad i Köpenham. inom loppet av två minuter var allt bokat och bestämt och det är såna där småsaker som kommer hålla oss fattiglappar vid liv ett par år framöver! ;)

Min dag startade med att jag vaknade, skulle kolla Facebook, somnade om och tappade mobilen rätt i pannan. Efter en stund åt jag en wasabi-nöt och kliade mig i ögat. Tänk er själva.
Efter det gick jag till bussen och insåg i samma ögonblick att jag glömt mina nycklar så jag kommer va utelåst. Nu hann det inte bli så många minuter men ändå.

Skolan flyter på för övrigt. Jag har haft en trött vecka men så är det ibland. Jag klarar mig alltid!

Nu ska jag ta mig ett par öl. Och spåna vidare på min plan om dreads! ;) snart så. Jag är på väg, man lever bara en gång! ;)

Inga kommentarer: