onsdag 20 november 2013

Klar med PowerPointen som vi ska redovisa imorgon. Vi är verkligen charmiga i vår grupp. "Var inte rädda för att ta ut svängarna" sa läraren igår.
Hur vi väljer att ta ut svängarna? Vi klistrar in bilder på oss själva mitt i presentationen, för att vi kan ;) Sofie med en fotboll, Nicole med en skateboard och jag med en gitarr.

Kom i säng kring ett inatt men det har gått förvånansvärt bra ändå. Det är faktiskt till min fördel ibland att min kropp kräver så lite sömn.

Nu ska jag ut i regnet. Först en kaffe med malin, SEN ut i regnet.
Och ikväll (eftersom jag mååååste se ett avsnitt eller två) så ska jag lägga mig tidigare. Råkade slumra inatt till slut och då måste jag spola tillbaka och när jag gjort det så är jag pigg.

Och dreadsen. Jag har en fundering. Jag har hittat tunna svinsnygga som går i svart/röd, typ samma röda nyans som skiner igenom i mitt hår nu. De kunde va coolt tänkte jag. Men sen blir jag sådär.. mörkbrunt/brunsvart kanske är bäst ändå. Det ska inte va skrikigt utan "naturligt". Leta leta. :)

Inga kommentarer: